امسال هم محمد حسین مهدویان با فیلم رد خون در جشنواره حضور پیدا خواهد کرد و شانس زیادی برای دریافت سیمرغ بلورین دارد
محمد حسین مهدویان کارگردان جوان و آینده دار کشورمان که فیلم های ماجرای نیمروز و رد خون از آثار گرانبهای اوست پستی در اینستاگرام منتشر کرد که خبر از حادثه ای عجیب برای تندیس هایش می داد. در این حادثه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر آسیب دید. در ادامه در نیک صالحی جزئیات بیشتر این حادثه که برای سیمرغ فجر افتاده است را می بینیم.
حادثه برای سیمرغ فجر مهدویان
سیمرغ جشنواره فجر محمدحسین مهدویان در اتفاقی دچار آسیب شد و او این اتفاق را نشانهای برای تمام شدن افتخارات گذشته و پیشرفت در آینده دانست.
محمدحسین مهدویان، با انتشار تصویری از کمد تندیسها و جوایز سینمایی اش در اینستاگرام نوشت: «امروز یه دختر کوچولوی دوستداشتنی، بازیگوشی کرد و ناگهان دیدم که قفسه تندیسها فرو ریخت. سیمرغ شیشهای که بالاتر از همه بود، از قضا سختتر سقوط کرد و از چند نقطه لبپر شد و ترک برداشت. خب. من که میگم این فروریختن یک نشانه است. افتخارات گذشته تمام شدند. فرو ریختند. حالا مثل بچه آدم به روبهروت نگاه کن و کارتو بکن. شایدم نشونه رو اشتباه گرفتم.»
بد نیست بدانید رد خون شانس بزرگ سیمرغ در جشنواره فیلم فجر
محمدحسین مهدویان بعد از ساخت فیلم “ماجرای نیمروز” که در جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین
بهترین فیلم و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را بهدست آورد، حال به سراغ قسمت دوم این فیلم رفته است.
طی روزهای گذشته تمامی حواس اهالی رسانه و همچنین دوست داران هنر سینما معطوف به
اعلام اسامی فیلمهای بخش سودای سیمرغ سیوهفتمین جشنواره فیلم فجر بوده است.
آثار که امسال میخواهند کسب سیمرغها بلورین به مصاف یکدیگر بروند.
جشنواره فیلم فجر
قریب به یقین اهالی سینما جشنواره امسال را رقابت میان جوانان و باتجربهها میدانند. کنار هم قرار گرفتن اسامی همچون محمدحسین مهدویان، سعید روستایی، مرتضی علی عباس میرزایی، فریدون جیرانی، نرگس آبیار و کیومرث پوراحمد رقابتی هیجان انگیز در بزرگترین رویداد سینمایی کشور را نوید میدهد.
محمدحسین مهدویان بعد از ساخت فیلم “ماجرای نیمروز” که در جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین
بهترین فیلم و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را بهدست آورد، حال به سراغ قسمت دوم این فیلم رفته است.
مهدویان بدون شک یکی از استعدادهای درخشان سینمای ایران در سالیان اخیر محسوب می شود
که فارغ از نقدهای تخصصی و غیر تخصصی به هیچ وجه نمیتوان تاثیر وی را در چهار سال گذشته
سینما کتمان کرد. کارگردانی که به خوبی با سینمای مستند آشنایی داشته و حال سبکی
تلفیقی از مستند و سینما از خود به جا گذاشته است.
خبرآنلاین و میزان